Ida | KaLLe -

Hej och välkommna!.

Varför ska sverige vara såå avlångt?.. Kan ju vara som australien typ bredden istället.. tänk sverige så haha!! Men Vissa ska ju bo flera 100 000 mil bort.Gämför hur många mil de är i mellan  kirunna och  malmö liskom!!.. men  de är jätte långt!!... (för vissa) men i allafall .. Hur långt komemr man om man åker  ifrån stockholm  sen 22 mil  söder ut...? vart kommer man då... nån som vet?

idag  är det den 16 maj... Fredag.. klockan är nu 22.42
Idag har jag vart på  pratiken och de sista jag gjorde innan jag  gick hem var att knapersteka fisk..  de  tog mej kaanske... 2on halv timme :P så  tänk hur mycket det var...:P Nu är det bara  exakt 2 veckor kvart  tills jag   sluutar... :D:D weeei.  eller ja näästan  har  studeneten den 4de juni :P  men de baraaaa  10 - pratikdagar kvar ... 10 bara :D  weeei!!

Nu är det baara  en 15 minuter kvar tills Semefinal mellan sverige och kanada :D:D börjar.. :P

ska  bli  gaanska spennande :D
jag o kalle googlade lite på vem som  vunnit flääst  gukd i VM..... Sverige ahd e vunnit 8 guld. senast var de  2006.. om jag minnst rätt...  kanada har vunniit... 24 guld hD ahhahah :D:P  gämn match...

Om en vecka sååå kommer KaLLe :D:D  Han åkte baara hem i Tisgdags... de var  altså..onsdag ,  Torsdag .(idag) fredag.... 3 Dagar sen... men de känns som 3 veckor sen...men vi ska  inte ses i helgen .... * whäää*   jag ska jobbaaaa  heeeeela långa  lördagen så skule av tråigt för Älsking att bara sitta hemma!!! helaaa lördagen...
Visst vile jag att han skulel komma idag o vara me mej men jag vil inte lta honom sitta hela lördagen o rulla rummarna ...  :'(   skule göra för ont i meeejj.. men jag vet  inte  vilket som  gör ondags att inte  få träffa honom elelr att  tvinag hit honom .... o låsa in honomhär hemma så han inte har  nååt att göra... mendans ja  jobbar...!!
Men dee ´bara att  råkan ner    en vecka sen så för jag ligga i hans  armar!!! mmm de kan man  gööra en hel dag bara ligga där... o inte de minsta  långttrååkigt....

 nu är det baaara  10 min uter kvar till matchen börjar :P:P

..... jaha  va ska jag skriva nu...?  Ja .... Jag  Älskar KaLLe... har inte  mått så bra av nån   på såå långt tid... kände ungefär så här för... 4 år sen... eller  nått i still me de!!!... Han   hade  tilloch med köpt 3 ROSA rosor ti mej i  fredags  när han kom oh  hämta de mej ifrån jobbet...!!!  ( äLLLsk) !!!!  

ja nu ska jag  gå lägga mej i soffan och kollaa på den  trevlga matchen :P hihi

Pusso kraaaam :DDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback