Same same but different (9 mars)

Ja visst är jag same same..  men endå jävlig differnet!!! sen ett tag tillbaka.!

Mycket har hänt och  mycket är de samma:P om man säger så
 Ja i Söndags(förra söndagen) Gjorde jag slut med fredrik. - mn kan väll säga i korta drag att de inte riktigt funkade som de ska  i ett förhållande.. tycker inte jag iallafall.

Snart  kommer en  .. ( ja va ska man säga...)  * Hemliss* vill inte dela med mej de är så speciellt så nää ni får inte veta....
hmm... Ja okej då.. Christoffer komer juh :D  * ska bli jävligt intrsant o få träffa honom. och mer där  till..
* mycket speciell Person för mig*
 
Ja nu är man singel igen.. är ju ovanligt...? nääde tycker jag inte  .. påstår ni att jag har  månag pojkvänner eller??
har jag ju inte alls det!!   * förlåt mejdå om jag är intreserad av killar..* Som om ingen anna i värden skulle vara de...??


Hur skulle de låta :  Ida the nunna? ..
Vaaa coolt :D  haha .. ja visst eller hur!!?   som de skulle gå nä jag tro inte de...
5 dagar sen  får vi vällse hur ödet har planerat...

ja guste jag hade ju mitt examens prov i tisdags...  jag  o 8 andar  i en grupp skulle  laga en 7rätters midda till några sensorer och  20 gäster...  vi skule bli övervakade av två mat sensorer i köken också som skulle   bedömma hur vi jobbar osv osv..  från 14-22. vilken dag... i slutändan var de rätt kul:P
 De  sluta med att  vår grupp av  4 grupper var de endaa som fick  mvg :D
 vårt snigg var 9.6 nått av  10.
dem andra fick 6, nånting.....    - SKIT BRA JU!! ... BRA JOBBAT ;:D;D
visste ju inte att man va så  bra :P haha

Chaooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback