En Ida och....

... en ny sida av livet.

You got the swettiest ass i the world...!! *trlalal*

Nää nu ska vi inte vara sånna :P *grr*

Idag var den dagen man kommer komma ihåg på nått finuligt sätt...! varför?

Idag var de sista dagen jag var i skolan *forever* den känslan ska man ju ha strax innan man ska ta studenten... ja visst jag ska ta studenten i mars...! eller inte, nää tar den i juni har två månader praktik innan som ja ska klara av sen är jag fri!! får göra va jag vill hur mycket jag vill kan flytta vart jag vill... jag vill gjust nu typ flytta bort från sthlm.. GBG ska vara en bra plats att flytta till? eller hur? tycker alalfall Christoffer och Therese :P

Idag jobbade jag bara som vanligt ... alla min kompisar från skolan skule ut och fira... att de *slutar typ skolan*

"så ba Ida ska du me..?? nää du ska ju bara jobba så... du får tråka me ditt jobb medan vi går ut o har skit kul.."

Mja skit kul? tycker jag nog inte att de är att gå ut o supa sej full..

har nog haft mina stunder där jag supit o jag tro jag klarar mej utan :P

men gå ut o ta en cider eller typ EN drink är ju helt okej me rätt människor.

som jah o Christoffer gjorde förra helgen... tog typ två drinkar ...de häder ju inge speciellt man behöver ju inte supa sej redlöst full... bara för att..liksom en beror de väll lite på vem man är me också:P vill ju inte göra bort sig med en *underbar* människa.

men visst hade vi kul :D länge sen jag hade e så jädra kul me nån !!! Tack (L)!!!

Du betyder massor!!!

Ja om sakt idag jobbade jag ju ... själv förengångs skull... sällan man jobbar helt själv i hela restaurangen medans allal de andra nissarna är hemma o lever livet..

matte va typ me sin LA familja :P

Kristan har jag ingen aning om va han gjorde.. festande säkert eller va me sin tjej..

Robin.. viste jag inte va han gjorde.. tills han ringde typ 22.. o lät lite ja lätt överglad och hes.

tänke AHA nu är han sjuk.. så jag kommer att få öppna i morgon också men de va visst inte så... han var FULL..!! haha.. jag har mina erfarenheter att festa dan innan man ska öppna på jobbet.. OCH de ska jag berätta för er att de INTE nått att rekomendera.. no no no.!!!

tänke att ja skulle bara snäll mot lille robin och sopa o gör allt klart till i mon så slipper han typ *DÖ* när han kommer in bakis o mon men .. öhh hehe de vart inte så:P jag orkade ju inte *evil* nä men jag skule stänga vi 23 så var de också men fan de va kvar folk till 22.59 så skulle jag hinna bära bort alla glas o skit från borden sopa och räkna/grunda kassan på 20 minuter.. de säger ju sej själv attd e typ ja ehh omöjligt:P

Min sista buss går ju 23.30 till hökis.. så missar jag den får jag åka halva jävla stan som tar en omväg på typ 2 timmar bara för att de går så sällan tåg o bussar!! OCH de had ejag inge lust me att göra idag!!!.. men ska berätta ne hemlis..:P de kommer jag få göra i mon :P får då stänger jag också men de bästa kanske är att jag öpnnar dangen efter åxå o kan fixa allt då:P (komma in lite tidigare) istället för ( att åka hem 2 timmar om väg) bara för att!!

Nää nu får jag sluta SKIRVA de blir ju trååkigt att läsa allt detta smörja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback