Februari..? Den Trååååkigaste månaden på hela året?

Februari Februari.. kommer den aldig att ta slut?
 De bara den 11 idag ... känns redan som om Februari varar Förevigt..

Snart är de Alla hjärtans dag... ( vem kom på det igentligen)??
Sammhället  förbruakr bara massa onödigt med pengar ... konsumerar massa skräp?

 Jag har då aldig firat de.. eller jo när man var yndre men inte de senaste 4-5 åren.... senast va väll när jag var 15-16... det var en kille som heter Daniel som jag dejtade så kom han  med en fin *Rosa* ros till mig... så  romantisk.. men de va såå länge sen... Alla andra år  typ hade (gammla Fredrik) alltid tentor till juristlinjen/polis den dagen så vi såg eller  firade de aldig... förra året glömde jag nog bort den helt ock hålllet jag kommer typ ihåg att jag var med Antony då men knapast nå romatikst iallafall..

Bara en månad kvar i skolan.. sen aldig mer... aldig aldig... *Sorgligt* hur klarar alla att ta  studenten?... (livets bäsat dag? men endå den sorgligaste?...)
Vi ska allafall ha studentskiva på K15 den 28 maj.. har några biljetter om de nån som vill komma :P? ( med massa  galningar som e överlyckliga att få ta studenten....) - På egen risk säger jag bara om man vill komma...

 vi ahr ju ioförsej praktik en gång till efter skolan nu den 25 Mars eller när de nu är.. urs så tråkigt.... sist  va de ju rena katastrofen fan.......!!!!! Aldig vill jag tillbaka dit igen  de som att hamna i heletes portar... och så gav dem mej bara G ... va e de för fel på dem?

Det är så mycket i värden  gjust nu men orkar inte ta o berätta allt ..:) de får komma i omgångar!!

Puss på er alla små Peppsisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback