En norrlänning, en stockholmare, en halvskåning, sörmlänning och en östgöte

.......   kan de bli bättre   [  30e smällar det kalle,Angelica, Ida, Backe och Rand!!] - kalles och backes namn  :D

Jahaa  Då var det dags igen.. som alla andra år.. Förra året  var man med  de gammal kompisarna.. i  stockholm (solna/sollentuna).. Iår blir de en  rad nya  kompisar..  och nere i Nyköping..
 Jag är stolt över mig själv faktisk att ja ska ta mej  enda  dit ner :D ( presis som om e skule  vara 100 000 mil  BORT!!) jag e stolk över mej sälv haha :D  jag  Kalle (peter) Backe (Fredrik  "per" i mellan namn) Rand (Tomas) Angelica (Angelica) IvI (Ida) vi alal ska  sammlas på en mycket sepciell dag :D

 vi satt o diskuterde att  nån skulle   ta livet av mej .. om  de gick ut att  backe o jag skulle träffas  =)...
Hahaha Munk skrev precis då:   " Det var det sista  man hörde ifrån Ida  karlsson "
Backe säger : Hur kan man heta  Kristiansson i efternamn...!!
Peter säger : tänk att  heta de i förnamn...

  Kalle säger : Spice girls The greatest hits  + en bonus cd ..  =)
munken : spela aldig spice gisl musik när ida  e närvarande..!!

  alla fall åter till saken...  vi ska alla fall åka  5stycken  tilL nYköping... oxeLEsund... (  myysko stavning =) ) på onSdag den 30nde.. (Road-trip)
 Kalle och Backe möst vid mjölby och  bialr till nyköping på ca 1.5 timme =)
jag åker från t-centralen 15.55  direkt efter praktiken måset ha me all min packing till praktiken, dem på praktiken kommer väl kolla liite snett på mej men  sak samma¨=)
  så kommer jag till  nyköping.. så hämtar  kalle och rand meeej :D me kalles honday sportcupe bil  =) (  NÄÄJ de va  ju baara en..SAAAB! ).

Så ska  vi åka hem till Rand och Angelica  till deras hem  =) o  fira den specille dag :D äta lite  o dricka  dricka =) sen  får vi soova på golvet. hah .. så.. 1 par 3 singlar... ( backe är typ singel) 2 tjejer  och 3 killar =)
 Rand ska åka till Tyskland och  köpa bilig dricka  =P så jag har   betällt liite =)
Backe : jaha ja   kul på osndag då ja ska  supa lilla  Ida  under bordet ...


jaha måndag..  va trist som vanligt...   baara 9 dagar  till osndag .. och 7 (jobb idagar  =D =D )
Tidag ,osndag  torsdag fredaG lördag söndag  måndag (igen) tisdga  sen  ere osndag :D haha












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback