En Ida med massor av ....

.... konstiga tider

Om jag skulle skriva ner alla  låtar eller  citat som passar in gust nu  i mitt liv skulle jag kunna göra  den listan oendligt lång!!
En av dem " as long it's feel good, the rest dosen't matters!!

Hörde för inte så länge sen på radio att folk i usa eller vars de var hade börja skriva ner 6 ord om dess liv som skulle "beskriva deras liv för tillfället" Och de hade blivit en riktig hitt o mycket populärt!! tycker det lät ganska kul men de inte lätt att skiva ner 6 ord om ska symbolera ens liv!! ...
 men jag  försökte ...  " jag vill,men vet inte hur" - I can whait untill ... fore-ever.
Den ena är ... "  typ 6" men skit samma :D ´haha

Jahaa nu har  den där " praktiken" börjat... mycket bättre en  förra gången men lite kämpigt att orka upp 05 på morgonen.. varannan vecka går christoffer också upp då :) så slutar vi samtidigt men även varanan vecka  börjar han när jag slutar . och han slutar när jag redna sover haha! - lifes is  funny sometimes!

Prata om "Roligt" I morgon ska Therese jobba med mej på praktiken  haha och på fredag också  sen på måndag ska vi jobba ihop på råsunda när Aik har reby mot hammarby HAHA  *buuu haaamarbuuu* haha hon säger att man får träffa alla spelare typ så visst de är väll trevligt med  svettande fotbolls spelare som folk betalar för att få se sprinag runt o göra massa mål  =)  haha  " jag gillar forboll me ju ! " så varför inte  =

Pengar försvinner... pengar kommerr tillbaka :D haha  de har man väll hört förut  :P
Men jag köpte mej en ny tv igår, 42 LCD i " mitt lilla rum " haha vart tvungen att möblera om lite me soffan o bokhyllan så tven kuden få sitt space   haha men  lite trångt vart de när alla mian möbler är så "stooora"
 Funderade gjust på att om man typ skulle flytta hemifrån .. hur ska jag få plats me allt? stor säng stor tv stors skivbord, soffa i en liten 1a typ haha   får nog t'änka om på nått sätt men men de är ett senare problem.. ha

så fick jag min alldra första deklaration  idag :D haha o den var ju bra   ska få tillbaka 6300 :D så som jag sa  pengar går ... och kommer tillbaka.

Så livet är väll lungt gjust nu  antar jag..
 Men de nått som stör min ro... nått jag saknar .. nått som  hemsöker mej i mina drömmar
*lååter som nått dåligt*  men de är inte dåligt nånting bra  fakriskt  :) eller jag  va man vill kalla de =)

  "Du e sodastreemad oboy

  "Du e restskatten från fjol
  "Speechless that's how you make me feel


Kommentarer
Postat av: Sabine

hah älska björn gustavsson alltså :)

pöss!!

2008-04-09 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback