eight days left..

  försova sig.. ? Det kan få andra att komma försent till skolan upp till 20-30 min =) haha de  lyckades jag me idag *stolt*

330 tomater... säger de er något..?...  nä jag  trodde inte de  heller... delade dem  på hälften och  lade på huvvet...
 nä jag  delade dem på två och gröpte ur dem... o i mon ska jag lägga  råa äggulor i alla 330 stycken
 o de ska till  maträtten  (Biff rydberg  =P )

Aaaight  more days.. and  after that we havving a paarteyy!

kan ma planer framtiden  närmare att vet att man redna ska jobba på midsommar :P haha * inge liv*? joodå de ahr jag ju visst de!!!.. liv ere sista jag  behöver..
Robin  rindge idag o sa att han skule åka  till turkiet och festa  i 2 veckor så om jag inte kuden jobba på midsommar så  skulle han få  ställa in :P ( evil) haha men   ja  ska vara hemmma heeeeeeeeela låånga junii! så varför av  elak  , kan ju lika  gjärna jobba   juni så ja sen akn ta lite mer ledig  när juli kommer..  ;)
kristan ska  till Spanjen me sin  mama o flickvänn o de har redan boka biljetterna så ja kunde inte... påverka det...
 så hörde jag att matte ( min chef) ÅXÅ skule vara ledig  runt då...  så det  är bara lilla jag som kommer  jobba ...  only me and my restaurant !!! Noels.... ONLY USS!!!

 kan man bli mer kär i  Final fanat  en va jag är.. de  är ju fan  löjligt!!!! jag vet jag är störd!!! förlåt mej!!! borde nästa  gå  o bikta mej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback