En ida med Musik....

....och lite dricka på  nivå 22

Såå. nu har Sabien äntligen fyllt år :) *grattis gumman*
så vi tänkte att vi skulle at ut henne på en lite vandrig  på stockholms gator o klubbar..

Först hanmande vi i Kungsträgården... fan de va som marken skakade av hög musik . Små ungdommarnas årliga samlig.. runt NRJ - in the park.. ja de va så mycket  "litet folk" där så de va värre en var de brukar va på grönan..
 men musik var väll inge fel på?.. Jag och sabine försökte utan resultat   finna Therse med sina vänner.. i de där vimlet... (som en nål i en höstack) två timmar sprang vi runt där.. de gick inte att ringa heller.. eller skicka.. sms...
 Vi skulle ju  ut me therese på toxic.. men hur skulle de gå om vi inte kunde finna henne.. men effter lite om och men.. gick de tillslut att  skciak sms.. så vi började vandar till Toxic.. men varken therese eller sabine hade fått sånt där sms att  man står med i gästlistan..  de va visst bara jag som hade fått de (evil) men  jag fick bara ta med mej en kompis o vi var.. fyra st.. så de sprack.. (illa)

 Så  vi börja söka efter nå nytt..  så kom jonte på att  vi kunde gå till frindhems plan .. till de där  han Citerade 
 " Nivååå tjogotvå..! " haha..
 så  dit gick vi de va fri entre till nån tid så =)
 där satt vi rästen av kvällen me lite dricka..  masssa människor.. uppe på en  gigatisk verandar tycket man för de hande dragit bort förstrenna o hade  sånna söta små värmelampor..  men inge dansgolv hade de inet så de var litte bitert jaja vi ahd ekul endå =).. sen vi kvart i 1 skulle vi dra.. Sabine skulle hem till Oskar som bode där på frihemsplan.. Therese hade sin  Jonte.. (ex).. men de går ju endå.. men men jag då?.. så  börja jag tänka liite på marre... åh de bara  två stationer til honom ju.. tänk om han hade  kunnat varit hemma.. men som min braiga tur va han inte de.. :P hah så jag åkte hem til mitt hagsätra .. var hemma vid två tiden nång  .. Sabine ofrade sej att prta i tele med mej heeela vägen. * me love you*  kom hem somande  fort.. va så.. ja trööt/snuurig/liite berusad..

 3 veckor bara sen sommar kan man göra detta var eviga kväll...
 ojoj :)

Kommentarer
Postat av: Therese

WOHO =D hehe. detta MÅSTE göras om =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback