Woow - Ny Rythm ^^

Heeej :D

Historiens kortaste vinter ?.. de börjar redan blii våår :D
urs så mycket som hänt.. var ska ja börja? jaa hmm ehmm öö...
jaaa..
De har gått ca 7 månader sen  jag o fredrik gjorde slut.. sen var väll 2½ månad sen den där pucktot gick o skaffa sej en ny tjej.. det tog mej väll 1½ måand inna jag orkade gå vidare. men men sånt händer väll eller ?
ja gjuste så vare ja  för så där 25 dagar sen träffade jag faktiskt Anthony..
Ja ni som inte kände mej för 4 år sen.. såe re mitt söta gammla  ex :) som jag va ihop me inna jag träffade fredrik.
Så ja tro det eller inte.... vi har fan träffats alla dagar nu  sén vi träffades för 25 dagar sen

ja de har inte hänt nååt  bara sooovit o lanat :P och  *lliite mys**
Folk skäller ju ut mej för jag inte gör nååt ahaha men  'Non Of youre business*
Han är så söt så men liite förändrad. inge hår på huvvet.. hmmm men ja de är tur... att de växer ut fort. ;)

Sen har jag skaffa mej ett extra jobb :)
 på Heron city  på restaurag *Thaimex*  som servitris :) det går så bra de :D
på heeela lovet jobbade ja så fick inte lov :)
Skulle lana hos anty me Alex också:P men jag jobbade hela helgen  o helaaa veckan så de vart lite så mycket lan eller ja på kvällen/natten när jag komhemigen till anty:P sluta typ 22/23 varge kväll
men  får bra mycket penagr :)
 men nu kommer ja bara jobba på helger :) hoppas en dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback