Tro du att du äger mig??

Vem tro du att du är?
 Å jag blir så arg ... tro du att du äger mig? vA?
De va fan du som LÄMNADE MIG ja  får väll för fan göra hur jag vill nu lr?

O du ska snacka om känslor? Du vet inte ens va de BETYDER!
 jasåå du säger att du  forfarade ahr känslor kvar för mej?
 jah du visar dem att lämna mej  för nån random brud du inte ne s vet vem de är?
KALLAR du De att * jag ahr forfaraden känslor för dej *`?? Knappas du

O du säger åt mej att jag inte får träffa Anthony  o anklagar mej för att * Knullar din lillebror*?HAH
 1. han är inte din lillebror ja du må vara hans halv morbror men fan inte lillebror.
 2. Vem fan ahr sakt att jag knulla honom?
 3. Vad ahr du ENS med de o göra??? vem jag är med eller vem jag Knullar? ELLER  i huvvutaget
 För vi är inte ihop längre... Kommer du ihåg?  DU LÄMNADE MIG

 Du KAAN inte säga att jag har Svikit dej!  Det går inte till så!!! jag är fri får göra som jag vill efter som du svek MEJ först!!! Du Dumpa mej!

Du får Inte kalla meeej falsk eller hora..
 Jag Reparerar mina  skador ifrån dej på de sätt jag tycker är bäst! för de är jag inte FALSK
Det är du som är falsk!! Som  säger * jag älskar dig* o tar bara  nån annan framför mina ögon!

            ..:|~ SÅ PACKA DIN FALKHET O DRA.~|:..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback