En Ida med Besök....

...... Av Björn Från Kalmar :)

Heeeeej  =) ... Det var  ett tag sen jag skrev här .. de har ju hänt liite  smått o gått =)
 sabine ahr ju fyllt år o vi ahd e fest  hos henne   Hon bröt foten o ahr  gips mer ne halva sommaren nu :(

Igår varee  Söndag vare 1 juli redan  o då gick jag  beeesök äntligen av den  sööötee Björn från kalmar :D
 Han som spelar  i samma klan som ja ( swe s)  =)
 gaaanska sööt  faktiskt ;D komigår ska stanna till osndag :)..   idag ska vi bara  ta de lungt  va uppet ill 5 i natt haha
 nej inte de som ni tro vi gjorde haha..  vi satt o seplde  soul calibur  typ 50 rundor .. så de tog liite tid.. sen  somande jag  fan fett trööt:D så kl 8 i morsse så rindge jag vårdsentralen för att  prata om  min  klump jag fått i mitt bröst.. den trodde inte attde  var nå farlig men ska endå gå p mamografi för att ta prover antagligen på vad de är  lääskigt aja  säkert inge faarligt :P komemr bara dö jag canser... hejdå värden

 Jaha  va kommer hända idag då? inte så mycket björn  sa typ ta de lungt se film  spela lite :P hehe
 i mon får ja  ta ut honom på lite  stan o dricka liite :D visa gammla stan o lite skiit :D
 nu sitter han o spelar X-2  o jag försöker fixa liiet  musik :P ja hittar inge  bra  baah :D

Känns liite konstigt  att träffa björn eftersom vi aldig träffats  förr.. men känns ändå som man  känner varandra eftersom vi ha rpaat mer en ett år på   msn o vent o css  o sätt i webb camen o så så de  ja känsn som man redan känner honom fast man inte träffats innan

 N' nu ska jag göra mat :)  huungri :)

 pusshej:D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback