En Ida och....

....  masssa pengar :P

Jahaaa nu är snart  sommaren slut :(.. de har  gått så jävla fort..!! de typ abar två veckor kvar inna skolan sissta året börjar..!! va ska man göra av sin fria  härliga 2 veckor  innan  de trååkiag   börjar igen !!?
 
Jag har ett svar på av jaag ska göra ialla fall :D
 Nu: Jooobbbbbbba!  måndag . tisdag , onsdag och torsdag..
Fredag: Bjöörniii kommer igen  o hälsar på :D:D *weeeee** de var typ en månad sen han var här sist  =) som ja  råååka  göra bort mej  liiite men de gjorde viist inget för han kommer o hälsar på igen  =).
Stannar till söndag..
Måndag-resten av veckan ..? nån som vill göra nååt ?? inga planer :P
Fredag 24/8:  Då händer de mycker :D..  Vi har  upprop i sklan först  får  våra sl kort o skåp omassa kläder säkert  går väll halva dan till 3-4 på dagen :P ..
Sen fram mot eftermiddan ska jag dra låååångt  från stockholm man kan komma :D * näästan*
 Ja heeela sommaren har man vart i sthlm :P o jobbat o inet gjort så mycket.. jag är ganska van om nån vill träfaf mej bruakr  de vilja komam ti sthlm :D så jag har  inte fått åka nånstans!!.. men  nu  ere lite änding på de..
Ja ska  nämligen Åkaaaaa heeeeeeela vägen til LUND :D.. Har fan aldig vart där :D o hälsaaaa på en UBER gulli kille :D som vid namn fredrik o bor där :D.. ajg bruakr ju inet åka  nånstan o bara träffa  kilalr sådär :P haha * de kan diskuteras * haha. nää me de här känns bra :P han e jätte jätte gullig o  värkligen bryr sej!!.. så fan   han mååset man juu träffa :D de vore en jävla miss annas kan ja ju lova !!!
 Åker iallafall  fredag efter skolan  me tåg som ska typ ta 4-5 timmar :D  ja älskr o resa :D komer bli fett nice :D sen åker jag hem på¨söndagen>!"  o komer hem sådär vi 23 tiden   lägger mej o sen  går ti skolan dan efter...
Ida  ute på vift    flera mil bort ifrån sthlm? .. ja fan de  nå nytt jag  åker ju ingenstans i vanlig  falll... så de kommer  bli ett äventyr haha :D  som jag esnt komer o glömma :D

 Har juu jobbat så mycket  nu under sommarne  typ en månad sammanlagt så haar ja  vart ledig  hälften o jobbat hälften  av sommarlovet .. ja tro ja  tjäna iallafall ca 15 000 så de ju nice :P  så räd att åka till lund!! de har jag   ju :D

Puss  på er era söta  madarinskal :D
Ps** berättar om helgen sen :D när jag  kommit hem därifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback