Idaaaa med en bil ....

..... som var väääldig roligt =)

jaha äntligen är de snart fredag.. då ere bara en vecka kvar... tills jag märker mej för livet..

idag ahr de vatr en bra dag  troo jag.. har faktsikt  kört bil :D för första gången :D de gick jätte bra    körde runt på stockholms mässan's parkering  runt o runt o runt  hehe jag lärde mej o svänga fast brossan av lite oroig där i början:P råka gasa på lite för myclet :P mitt i kurvan ahaha ..men klara alalfall av att  växla till tvåan:D
riktigt stolt faktiskt :D
.. fyfan nu blire fredag + en lååång helg eller mini lov elelr av folk vill kalla de....  vi är allafall lediga på måndag o tisdag.... o sen på onsdag börjar vi  kl 13.. inget samhälle.. sköönt :D sen på fredagen där ska jag tatuera mej =)
 så vad händer i mon?

 ja de är ju samma gammla vanliga,,  jag o Therese + vårans älskade fredags grupp.. som är lite speciella..
 vi går med gjust dem bara på fredagar.. eftersom de är yrkestekik klass... roliga idioter de där:P hahah
sen ska ja jobba  börjar kl 16.. en timme tidigare en en vanlig fredag.
 Lördag ska jag åxå jobba  ovanligt va...(snart komer jag  bli klassad som arbets narkoman)   sen senare på kvällen  nån när jag nu slutar.. 22-23 så ska jag o sabine på en fest hos Anthony.. han ahr ju gått o blivit 18 o allt
såska dit ett tag o ge honom sin present.... ett fia med knuff med shots glas... så kanske amn ta rne rudan eller två haha kan inte stanna så läänge för jag ska sen öppna på jobbet på söndag..  vara helt själv där några timmar sendan kommer kristian..
Måndag sen ere ju valborg.... :D:D .. då ska jag för ovaligheternas skull ut me Therese... på viper room eller nåååt.
tänke först åka ti solna o se nån majbrassa sen åka över dit o  dricka  billiga drinkar haha  varför komer de sej att jag enbart dricker mej full.. på måndag kvällar/nätter?  jaga rh väll druckitt  två gånger.. o båda dem ahr avrt på en måndag kväll/natt.. o denna blire de med .. haha de mpåset betyda nååt
sen på tisdag vet jag inte vad ja ska göra... för väll se om man träffar nån marre eller nån elerl kaanske bara tar de lungt efter går kvälls  partay..
sen åter till skolan igen ... aw sen fredag  sen  ledig lite igen ska väll bärgis jobab då igen ahahah
vem vet..!!

 puss puss o kram på er sööta lingon blad!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback