ida med en trevlig...

                                         Iiidaaa ;D

...  ställning  =)

Hej heej ennu en gång.. bli ni aldig trött på läsa här va?
Haft mitt nationella slut prov i Engelska A äntligen..
jaha  på måndag äre juu  allahelgonna helgen tänkte jag skiva .. med heter ju  Valborg..!
Jag o Therese ska ut till viper...  sista kvällen de har öppet innan sommaren  har ju inget annat för oss..
sen e vi lediga på tisdag o haalva osndag åxå.. jag funderar på av ja ska gööra på tisdag ere nån som har nån ide?  ska jag ringa anty eller kanske marre:P hmm undra omde är lediga på tisdag åxå?
Ähh Anty är säkert upptagen me sin tjej..
Ska gå min lön nu på fredag ju =) 5000 sa de nååt  .. oj jag är ju näästan miljonär?..
In mone re ju torsdag.. Då händer det saaaker.. torsdagar me janne i restaurangen flitiga lisas kök =) de blir ju nått att se framemot ... senare kommer brossan så ska vi övingsköra liite woho:P haha
 sen ska jag instalera min nya bärbara dator :D äntligen  =) !!! så kan jag ligga i sängen o  prata me folk på kvällarna   känn på den ni!!! =)

 Sköönt med Värme äntligen!!! de va grymt varmt idag  sommaren kaanske är på väg :D?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback