Hemlös för en dag!!

 Ja rubriken säger sej själv..? Hemlös...  du vet inget hem?

Det började med att jag o mamma bråkade  i tisdags kväll så sa hon nått med att jag borde kaanske sova hon mina kompisar en veckan lr nååt.. så jag packa min  vääska och åkte hem till marre  så där 11 på kvällen !!
Så där sov jaag. Det var trevlig som vanlig  han är så snäll han...
Sen så började jag så sent åxå på onsdagen så de va  sköönt..  Tog min väska + min påse jag hade med kläder o massa grejjer för o överleva en vecka sådär.. åkte till skolan  försökte proppa in allt i skåpet!!  frågan var : " var ska jag ta väg i kväll?"  Det har ju aldig vart ett problem tidigare men nu är de ju de!!. Marre kunde inte han skulle tvätta o skulle inte sova hemma  * to bad* . Therese skulle  på bio på kvällen.. så de gick inte de heller..
Snart börjar mina alternativ ta slut här!!!  * små panik* så frågade jaag sabine om ja kuden sova  där..?
 o jorå de gick bra hon skulle bara gymma  så jag skulle få häga i stan några timmar.. tills hon blir klar..
 Såå  hela dan i skolan till 4 sen gjorde en kontakt annons * hemlös... sökes en säng .. ring .. nr  070-79 **** på sabine.
Men sen så kom Therses  o sa att hon inte hade nån o gå på bio med..!! att jag kuden  får följa med o se  Förhandtitten på  *shooter*   hon ha de två biljetter hon hade vunnit.!!  o sedan  sova där hos henne.. de bete nappa jag åp Direkt!   de lät ju  hur bra som hällst :D.  så efter skolan åkte vi .. hem til therese fick lite mat i mej.. o sen vi 8 bar de av till östermalm til filmstaden park eller vad den hette..  oj Mycke folk asååå!! ja de va  juu förhandstitt* så va tänkte jag med?

OJOJ  den va ju hur bra somhälst !! den har premiär nu på fredag!!
Det är en film jag kan rekomendera..!! jag va så j´hyper... me allt pangande så jag flög upp o ner i stolen haha :D
medans trååkiga therese bara satt där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback