Värsta motions rundan :D

Hej alla små Citron Fjärilar!!
Idag  har jag  värkligen motionerat :P
Först så vakande ja typ vi 9: tiden.
 Tog ut min  fräcka sport cykel som jag inte avvänt på ca1år nu.. Vart  natulitvis  tvungen att pummpa upp den. den så cyklade ja till Högdalens simm hall, simmade där en timme och sen cykla ja hem igen
Tusan vilket tänings pass!!!.
Så slipper ja paya 20 kr bara för o komma till högdalen  och till baka..(eftersom mitt kort funakr bara på vardagar). så sparar ja penagr som jag kan köpa en hamburgare på efter simmingen  och så får extra moton:D ÅÅÅÅ va jag är bra :D:D

En  vecka till i skolan så har jag en vecka lov sen åxå*Sköönt*
man har  bara gått i skolan en månad o de känns som man har gått där..  typ 3 :P
Saknar Sabine så mycket hon är ju sjuk.. hon mååste bli bra snart de sååå sjukt trååkigt  utan henne ..!!!



Kommentarer
Postat av: sabine

åhh va duktig gumman min är!
saknar dig mä!!!!

2006-09-17 @ 17:56:20
Postat av: Sabine

hehehe såklart att det är jag ;) :D

2006-09-19 @ 21:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback