Good Kyckling!

Jaha  då är  måndag igen då!!!
5 Heeela dagar..till nästa helg..  men jag har  typ inget att se fram emot.. eller tja  vem vet..
Idag   Gjorde jag en as god indonesisk Kyckling  soppa  fy fan va  god den va... eller hur Therese?
Men  dagen va  rätt seg o jag gjorde massa fel.. men men

Igår {Söndags}  Simmade jag  en timme de var riktigt sköönt  fast  tja  tanken att gå simma tidigt  vid 9-10 tiden på en av sina lediga dagar kanske inte är den  Köönaste tanken man haft.
 Men ack så skönt de va  och så kände man att man ha de gjort  nått riktigt nyttigt och bra..!!
 Istället för o sova till 11-12 på dan.


Nu har jag  äntligen köpt ett par nya skor..   vill ha ett par som är snygga boots men inte med så hög klack..*får så ont i fötterna*  sånna skor man kan gå hela dagarna.. URSS jummpa dojjor börjar bli så lamt att ha  måset   ta o börja  byta lite stil så dem här är snygga och skööna

jaaha ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback