Dem bästa i värden!!

Halloo alla äppel kärnor i värden

Ännu en helg,  som har slutat på ett  Ovanligt bra sätt :)
Jag har inte  tränat nått denna helg..! Men de kommer..

 I helgen har jag Kort sakt Varit me Sabine varge dag..:P  hon komförbi i fredags , Vi hyrde "tjenare kungen". Den var inte vad jag trodde den handla om men heeelt okej..
Sen i Lördags  kom  min kära bror förbi och satte upp våran nya  köks lampa o lite annat..
sen mitt i allt  ringer sabine och frågar  om hon får komma till mig...!!? Och tillochmed sova över... *Oj*
Så ja hon kom sen vid 6 tiden..!! Vi hade  jävligt kul..
Det är så  länge sen jag ´har haft så kul me nån. Jag har  liksom inte haft någon riktigt bra vän sen efter Sara.B. "våran historia slutade att  jag fräffade fredrik och hon börja festa  o ha de så vi  kom på skilda vägar"
Jag har ju alltid haft fredrik han är underbar !!! Men ibland saknar man en såndan där riktig kompis, visst har man kompisar.. Veronica , matte Co (barndomskompisarna).det är ändå skönt att han  nån sepcile nästan som en egen kompis. " inte för att jag harr sabine för mig sjävl utan hon har ju andra kompisar"
Men någon som är nästan en kopia av sig själv.. och de nästan skrämmande hur  lik jag o sabine är..

jag har inte haft så många kompisar för dagen ungdommar eller  folk i min ålder. bara är ute o festar *ni förstår nog va jag menar* Så kommer Sabine där  som ljus bland alla nerspydda äklen och är typ som jag. Det är väldig svårt och hitta en sådan person idag.!! så jag har haft  väldig tur..
Så jag har inte så många kompisar, Sabine är något väldig secielt, jag hade gett upp hoppet att de fanns nån som ja där ute.

Jag känner mig alltig så mycket gladare när jag är eller har varit med henne.. Ibland är ja ba rädd för  att hon är min ända kompis..  så tar jag  upp för mycjket tid så hon inte kan va me sina andar kompisar.. men hon s'äger att jag inte alls stör att jag e såå rolig.. vem vet jag kasnke är de.. jag är bara inte van att ha nån  Tjej-kompis som bryr sig *på riktigt*

Sen pricken över i.et denna helg så prata ja med fredrik. de känndes så skönt , s ska vi ses nu i veckan, när jag har lite ledigt o allt :D    åå Fredrik jag sakanr dig men de känns  som allt kommer årdna sig ..
 Så fort det bir  du och jag så har jag allt jag behöver ..
*Den bästa killen , den bästa  Kompisen och den bästa mamma,och katten  i värden..
va mer behöver man då?




Kommentarer
Postat av: Sabine

åhh va söt du är!!!! de såklart du inte tar upp min tid ;) snarare tvärtom, mitt lilla gullefjun :D
du är en jätte bra kompis!! saknar dig , puss på armbågen

2006-09-25 @ 16:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback