14- sep *grattis Ida*

Idag var det väldig svårt att komma upp,  Terassen på schemat.
 jag va som tur i kallkök.. och som vanlig så drogs fisk rätterna till mig fast jag *inte* ville ha dem.. hade helt enkelt inge val..  jaja  de bara  börja  vänja sig  att  älska fisk! *Aldig!!!*

Åååh glömde mina nycklar kvar i skolan när ja åkte hem:(
 fick åka hela  vägen tilbaka för o hämta dem..*suck*
 tur ialla fall att jag inte  tappat dem på vägen elelr nååt. 
va kul Therese va på arbets intervjuv idag hoppas hon får jobbet..:D

Idag är de den 14 September... om man  kollar i almenackan... så ser man MIG:D
 grattis lilla Ida  på Namnsdagen!!!
 ingen har grattat mig idag .. eller jo Therese men de va bara för jag sa de :)
  Namnsdagar  är inte så stort längre.. så de för vånar mig inte :)
idag är mitt namn speciellt..!! Weee



Kommentarer
Postat av: Sabine

men GRTIS på namnsdagen :)
måste erkänna att jag oxå e dåliga på att hålla reda på sånt
kramix!

2006-09-14 @ 19:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback