Regn :D

Denna dag  började som så många andra :)
Vi kom till skolan och skulle ha Naturkunskap prov , så vår  helt knasiga  lärare...
Han går och sitter igen svaren till provet.. precis innan vi ska ha provet.. *här har man suttit o  värkligen trott attd e ska vara svårt.. *så har man barea slösa en masa tid.. va fan de inte mitt fel att  folk inte pluggar så hjälper han dem... ååå de klart alla klarar provet när han säger alla svaren helt puckat jag vart as arg juu!!!

Och sedan fick vi de Sköönaste  beskedet.  Vi är lediga i morgon :D
Helt sjuk vi har  just haft en veckas lov som ingen anna haft!! så har vi en dag ledigt bara så där...!! Skönt men  de är vi inte värda :D

Sen kom de underbara Regnet de bara ösregnade..!!! oskade och blixtrade :D Värkligen mitt favorit väder.. helt underbart.. de bara regnar o regnar man ösnkar att de kunde hålla på i allevigheter...

Så i morgon ska sabine komma så ska vi gå en skön promenad.. *i regnet*hoppas jag  såååå mysigt :)
Sen sover hon över så hon får  sova lite  längre.. typ  till 8:)
 JAg får gå upp vi 7 men va fna de gör inget för  vi är ju Lédiga en dag så de lungt:D:D

*****i'm Singing in the rain , i'm Singing in the  rain*****



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback