Det levande slottet :D

 Jag  mååååste  bara  rekomendera en  väldigt  väldigt bra film..!
 *Det levande slottet* lika  enastående som  Spirited away :D eftersom de samma skapare :D
den  går rakt in i hjärtat.!! Heeelt underbar..! den vart  min favoo film efter  första ögonkastet :D
Det var min  Älskade  Fredrik  köpte denna älskvärda film :D
Elddemonen  calsifer är  helt enastående sööött!!! hans  röst spelas av johan Ulveson :D* han  komikern*
´den är baserad på en  bok som Diana Wynne jones gjort :D så självklart  gick ja o köpte boken också den är lika bra den.. den har  bara  lite anorludna namn än i filmen  men :Dåå!!!!!!!!!! så fiiin!
Soudtracket är så fiint!!! man  blir så glad av att  höra och att se filmen :D

 För drygt en vecka sen kom fredrik  hem hit o gav mej den .. de va så kul att träffa honom!! han  bara sa på tisdagen .. "ida ja  måset  få träffa dej jag saknar dej!!!". ååå va  söt han  är .. vi bruakr  träffa en gång  i månade lite trygt.. o nu ha de de bara  gått två veckor :D
Så mintaktig att vara lika kall som han  att inte ringa eller prata me honom, tills han   får känna  hur  de ä o va utan mej på riktigt :P.  så de tog ca en  on halv  månad.. innan han sa" ibörjan  va ja så antiida... men nu  är jag inte de längre nu börja rja sakna dej" .  Så nu  när jag vet att jag betyder nått för honom på riktig så känne rjag mig  älskad på riktigt jag  har  haft   Så dåligt  själförtroende för att ja  ha trott att fredrik sluta tycka om mig.. men om  vi kommer tillbaka tillvarandra  kasnke  nu ti jul (då de tagit 4½ månad) så tycker ju han värkligen om mei :D:D  så jag är så glad  o mitt självförtroende bara  höjde till max !! * är inte rädd för mörkret.. många drag ja hade förut  börjar komma tillbaka som  helt försvann när jag va så rädd att fredrik sluta tycka om  mej ..! * Älskar honom så mycket* Och hans  mama kanske  börja acceptera mej... för  vi  va ihop  i sommras så prata hon o ja  mycket .. ja hudnar katter  .. så fredriks a att hon  accepetera mej nu  * tro vi i alal fall...  fast hennes  humör kan  komma o gå som ösregn :P Men om dé stämemr så har  två av  våra problem   löst så de  typ som  de va  när vi träffades :D åå va  rba de här akn bli :D!!!!!

 ÅÅÅÅ Lilla Sabine :D Snart du ska vi åka på kryssning :D du o ja :D och mamam så klart.
 de ska bli så kul..  du har   värkligen hjälp mej nu  när de har  varit svårt med fredrik o allt.. och du ahr inte haft de så lätt du heller..  så ja hoppas ja har varit liite trösst i allafall...
Min lilla buuu!!! Fredrik du mamma och  cosu cous , betyder mäst i mitt liv :;D
 tack för ni finns :D. De va  så kul när du  sov över i natt .. när vi skulle upp på morgonen .när alal tåg var  inställda:P så vi fick ta extra bussen :P så istället för o gå till skolan direkt så fick vi till mc donalds o åt frukost :P sen  gick vi till skolan  där vi halv 9:P ----- vi är lite  knasiga  vi  :D -------

Hösten är här  för att stanna :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jo vi e lite knasiga i bolen :D men det däfö vi passra så bra ihop hih
och i morn ger vi järnet i köket!!! MVG här kommer vi :) lr kanske inte :)
puss pusss rosenknopp

2006-10-22 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback