23:15 -2 grader!

Hallooo.. alla små snöfligor där ute vars är ni? När komemr ni till mig?
 Årets typ fösta minusgrader har kommit!!! kanske för att stanna.. * Om vi är snälla så klart*
Tänk er snart Kommer dem här sex kantiga vita små sakerna ifrån himlen!!! Nåstan magiska.!!!
Hoppas det blir en bra mycket kall o mycket snö i vinter som förra..!!!

 Om lite drygt 2 veckor  blir ja så kallat myndig va  de nu ska betyda?... Vuxne? kan dricka alkohol? Hamna i fäglse? Flytta hemifrån?... neaa inget av de där komemr ju ske  inomde närmsta året/åren!!

I natt drars ju klockorna en timme bakåt--- de betyder att  mörkret kommer en timme tidigare på kvällen och på morgonen . desto närmare jul.. och att jag o fredrik kan bli ihop igen!!!!!!!!!!!!!! ååh jag  dör snart av den långa väntan..  nu  i novemebr har d e gått 3 månader!! känn som 3 år!! jag hoppas värkligen att fredrik börja sakan mej att vi kan  fira jul ihop  som förra året bara han o jag!!!

I mon blire lite kryssning!!.. wohoo
 Vi blir turister!!!

lilla snöfliga där ute!!!! kom till mig!!!

Kommentarer
Postat av: sabine

weeee!!! de kommer bli så bra
vi kommer vara japaner för en dag :D

2006-10-28 @ 23:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback